środa, 12 grudnia 2012

Czas na porządki.

Nagromadziło się kilka spraw i teraz wszystkie po kolei muszę zrobić. Jak znam życie i siebie, to jak opublikuje posta to się okaże, że jeszcze o tyylu sprawach zapomniałam:D No ale cóż:P

Po pierwsze. Chyba muszę częściej dodawać zdjęcia nowych gazetek, bo dzięki temu jest Was tutaj więcej:D Co mnie bardzo cieszy!!
Przy tej okazji SERDECZNIE witam nowe obserwatorki. Jest mi niezmiernie miło, że do mnie zawitałyście:D

Po drugie. Dziś do listy moich blogów dodałam kolejne. Jeśli nie widzicie swojego bloga to bardzo Was proszę dajcie znać to od razu Was "dopiszę". Nie ukrywam, że ułatwia mi to odwiedzanie Waszych blogów.


Po trzecie. Po raz pierwszy zapisałam się na TUSAL u CyberJulki. Mam nadzieję, że sprostam wymaganiom:) Promyku myślę, że jakoś sobie poradzimy:D Będziemy podglądać dziewczyny, które już są wprawione :D Teraz problemem będzie wymyślenie dekoracji słoiczka!

Po czwarte. Małymi kroczkami zbliżam się do końca bieżnika. Jak na złość zabrakło mi niebieskiego koloru, dlatego muszę się wybrać do pasmanterii żeby takowy dokupić.
Na tym etapie wygląda to tak:



Nie byłabym sobą gdybym nie zaczęła kolejnej pracy...:P Ale o tym to już następnym razem.
Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia!!












12 komentarzy:

  1. udanej zabawy zatem :)
    ja biorę udział w tegorocznym TUSALu, jeszcze się nie zapisałam no nowy, póki co zastanawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie podsumowanie:) a zdjęcia, o tak poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne podsumowanie :) sama muszę sobie takie zrobić, bo zaległości co nie miara a czasu brak :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieżnik z każdym nowym krzyżykiem coraz piękniejszy. Miłej zabawy z TUSALem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bieżnik bardzo ślicznie się prezentuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bieżnik rośnie, rośnie - ciekawe jak go zamierzasz wykończyć na brzegach? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bieżnik bardzo pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, coraz ładniejszy bieżniczek! Co do TUSAL-a - na pewno sobie poradzimy!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam za Ciebie kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. biezniczek bedzie sliczny,ciekawa jestem ogromnie Twojej zaczetej pracy,a z TUSAL-owym sloiczkiem na pewno sobie poradzisz...

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚLICZNY DELIKATNY WZOREK, BĘDZIE UROCZY BIEŻNIK!

    OdpowiedzUsuń