wtorek, 12 lutego 2013

Zakończenie prac

Na samym początku chciałabym bardzo podziękować Promykowi za wyróżnienie jakim mnie obdarowała. Jestem wzruszona, bo jest to wyjątkowe "odznaczenie". 
Osoby, którym chciałabym przekazać to wyróżnienie są moimi "wiernymi" i częstymi gośćmi. Wiem, że nie da się komentować każdego posta, przy takiej ilości blogów, ale też wiem, że gdy potrzebuję pomocy, to ją otrzymam. Dziękuję Wam za to i dziękuję, że jesteście!!(Kolejność jest przypadkowa!:) )

1. Tina - http://haftytiny.blogspot.com/
2. Edyta Godzic- http://edytainspiracja.blogspot.com/
3. Pelasia - http://czarodziejkaiglyinitki.blogspot.com/
4.Iskierka - http://bliskieduszyisercu.blogspot.com/
5. Violka - http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/
6. Lotluin - http://lothluin.blogspot.com/
7. Lejdi Ana -http://lejdi-ana.blogspot.com/
8. bk110 - http://haftbk.blogspot.com/
9. Karolina - http://mulinowy.blogspot.com/
10. Oczywiście Promyk:)

Niektóre z Was może nie przyjmują wyróżnień, więc nie musicie tego umieszczać na swoim blogu, ale chciałam żebyście wiedziały, że jestem Wam za wszystko wdzięczna. Chociaż tak naprawdę to powinnam tu wypisać jeszcze 20 innych osób i będę się biła w pierś, że tego nie zrobiłam. Ale wybaczcie mi jeśli Was tu nie ma, ale pamiętajcie, że swoją przyjaźń do Was wyrażam poprzez odwiedziny i komentarze na Waszych blogach:D


A na koniec jeszcze pokażę dwie ukończone prace.


Smerf i dwa inne hafciki wędrują pocztą i mam nadzieję, że bezpiecznie dotrą do adresatki:)

A tu magnolia:




Teraz czeka tylko na odpowiednią ramkę i będzie ją można posłać w świat. Niestety nie zachwyciła mnie, dlatego, tak jak mówiłam wcześniej, nie będę haftować drugiej z serii:( Ale znalazłam sobie inne kwiaty do haftowania więc nie będę "bezrobotna" :)

Zmykam pisać pracę magisterską, bo mam już koszmary w nocy:D

Trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia!!:*:*:)




21 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję za to wyróżnienie, aż się rumieńcem oblałam :) Magnolia jest śliczna, mnie zachwyciła! A smerf przyjemnie luzacki :) Powodzenia w pisaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!!!
    Moje pierwsze wyróżnienie :-)
    kochana jesteś!
    A takiego smerfa to i ja bym chciała :-)
    A pracę pisz i to nie ociągaj się. Potem ten czas ucieka, że ani się człowiek obejrzy a tu już czas oddawać. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia!
    Smerf Śpioch słodziutki!
    Magnolia P-I-Ę-K-N-A :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło:)!
    a magnolia mnie zachwyciła:-)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wyróżnienia:) świetnie prezentuje sie Śpioch, przespi fakt jak super wyglada na Twojej kanwie:) ja osobiście nie przepadam za motywami kwiatow, choc czasem jak trzeba je haftuje:) ale Twoja magnolia bardzo ladnie wyszla i taka delikatna:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wiem co Ci się w tej magnoli nie podoba? Przecież jest całkiem ładna! Smerf jest debeściarski!
    Gratuluję wyróżnienia! Oczywiście bardzo dziękuję, że i mnie przyznałaś wyróżnienie. Jest mi niezmniernie miło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie wiem o co chodzi z tą magnolią, bo mnie się bardzo podoba :) Gratuluję Ci wyróżnienia, bo jest to jedno z najpiękniejszych wyróżnień blogowych - za przyjaźń, a więc za konkretną i bardzo cenną wartość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyszła ta magnolia:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!
    Magnolia jest wyjątkowo piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia i oczywiście dziękuję za przekazanie go także mnie :)
    Mnie się ta magnolia naprawdę podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesoły smerf :)
    Trzymam kciuki za pisanie pracy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Smurf jest kochany!:) A dlaczego ci się magnolia nie podoba? Jest urocza! Dzięki za wyróżnienie:), już dopisałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wyroznienia! Kwiat cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia !
    I ślicznie dziękuję za przekazanie go mnie ;)
    A ta magnolia wyszła Ci naprawdę pięknie, dziewczyny mają rację.

    OdpowiedzUsuń
  15. ups dziękuję;)) i oczywiście gratuluję! takie wyróżnienie chyba zobowiązuje bardziej niż pozostałe ;)
    smerfik cudowny, przypomina mi obijającego się studenta ;))) co to woli cudne kwiaty wąchać! magnolia wspaniała, bez marudzenia!!! nawet kolory jak prawdziwe! marzy mi się takie drzewo w ogrodzie:)
    twórczego pisania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje wyróżnienia :) piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I dla mnie wyróżnienie- jestem zaszczycona dziękuję Ci bardzo.
    Smerfik jest boski , magnolia bardzo mi się podoba. Odpowiednia ramka doda jej uroku i na pewno zmienisz zdanie i będziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje, a smerf jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny Smerfik a magnolia w oprawie będzie się z pewnością prezentowała pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Magnolia przepiekna , ale smerfik jest przesłodki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie piękna magnolia! Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń