niedziela, 14 września 2014

Mnóstwo SPAM-u

Witajcie!

Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda, skoro mnie samej tutaj nie ma, ale mam pytanie, nie wiecie skąd tyle zagranicznych komentarzy się pojawia na blogu jako SPAM? Jak to były pojedyncze komentarze to jakoś nie zwracałam na to uwagi, ale teraz jak mnie tu nie ma to się rozszalało na dobre!!

Nie wiecie czy to można jakoś zablokować? Albo coś innego zrobić żeby mi tu nie śmiecili ?:)

U mnie wszystko po staremu, duuużo pracy, zero czasu na krzyżyki. Teraz jeszcze dochodzi organizacja wesela i już w ogóle nie wiem jak się nazywam:)

Troszkę działam w poduszkach, ale też niestety nie tyle ile bym chciała:(



Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku! Odwiedzam Was i patrze na kolejne piękne dzieła, ale musicie mi wybaczyć brak komentarzy:(


Pozdrawiam Was już prawie jesiennie :)

12 komentarzy:

  1. Po latach będziesz bardzo mile wspominać ten okres :-)
    A co do spamu to ustaw, że mogą komentować tylko zarejestrowani użytkownicy i powinno pomóc. Też tak miałam i u mnie pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie miałam tak samo, z początku pojedyncze komentarze, później dziesiątki :/ Ale po zmianach w ustawieniach, że mogą komentować tylko zarejestrowani użytkownicy jak na razie mam spokój i jest wszystko w porządku:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o spamie nawet mi nie gadaj, bo mnie szlak trafia jak patrze na poczte i usuwam te komentarze .....
    kiedyś miałam spokój ale od jakiegos czasu od nowa zalewa mnie spam......

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też prawie od początku mam zablokowane komentarze anonimowe, to w zasadzie rozwiązuje sprawę (na pulpicie nawigacyjnym, w ustawieniach jest tytuł ustawienia komentarzy i tam możesz wybrać kto może u Ciebie komentować).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to samo - szlak mnie trafia, jak odbieram emaila i widzę ilość spamu... nie chciałam blokować anonimowych komentarzy, ale chyba to jedyne wyjście, by się tego badziewia pozbyć..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się kiedyś zdziwiłam. Zwykle miałam dziennie jeden, góra dwa a nagle weszłam na pocztę a tam 160 tych komentarzy w ciągu jednego dnia. Kilka stron usuwania.
    Fajne, pomysłowe poduchy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyłącz możliwość komentowania przez anonimy to problem spamu zniknie. u mnie pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam ten problem ze spamami. Dobrze, że o tym wspomniałaś bo myślałam, że u mnie jest coś nie tak. Wciąż je usuwam z poczty:) Nie chcę blokować komentarzy od anonimowych i chyba będzie u mnie bez zmian.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawi mnie czy opcja wpisywania kodu z obrazka rozwiązuje sprawę czy nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło, że się odezwałaś troszkę się martwiłam... :) Jak już się ze wszystkim uporasz wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj do nas !
    Tęsknimy za twoimi pracami!

    OdpowiedzUsuń