poniedziałek, 25 maja 2015

Poszukiwany poszukiwana :)

Powiedzcie mi czy ja coś źle widzę czy na zewnątrz jest jak w listopadzie?? Zimno, ciemno, mokro... Brrr aż by się chciało wziąć urlop, wejść pod kołdrę, zrobić gorącą czekoladę i czytać, haftować lub oglądać dobre filmy :)

A tymczasem, kończę Wielkanocne jajo w kolorze fioletowym i już się zastanawiam co będzie następne :) 

Ostatnio na Pinterest znalazłam taki wzór:




Niestety na stronie gdzie jest ten wzór do pobrania, niestety nie jest to możliwe :( Sama nie wiem dlaczego. Ale wierzę w to, że któraś z Was go ma albo wie gdzie go można znaleźć :)

Życzę Wam dużo słońca i ciepła!!!
Będę bardzo wdzięczna za pomoc :)

7 komentarzy:

  1. Przesliczne te gelberki. Ja już też mam dość tej pogody, tak strasznie tesknie za słońcem. Nawet humor całkiem do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, ale niestety nie wiem, gdzie można je znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty. To chyba jakaś przeróbka zdjęcia. Niestety nigdy nie spotkałam.
    U mnie też pogoda do niczego. Zimno i pada:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tego wzoru to nie mam, ale poszukam może coś podobnego ci się podoba. Mnie już dołuje ta pogoda jak nie pada to smaży :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie drugi dzień pogoda w miarę normalna. Ale od połowy kwietnia do połowy maja lało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne gerbery. Poszukałam i znalazłam schemat. Wysyłam na gmail. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń