poniedziałek, 4 stycznia 2016

a może by tak coś nowego? ZABAWA! :)

Witajcie w Nowym Roku!

Pełnym wyzwań i nowych możliwości! :)

Ja po miesiącu siedzenia na zwolnieniu lekarskim poszłam dziś do pracy. Chciałam się Was zapytać, jak to jest, że narzekamy gdy danego specjalisty nie ma w pracy bo jest chory, a później sami przyprowadzamy chore dzieci gdy po zakończeniu zajęć mama stwierdza, że absolutnie do przedszkola nie idą, no bo przecież dziewczynka jest chora i musi iść do domu i leżeć w łóżku?? :(

No nic, koniec gorzkich żali! :D

U mnie " na tapecie" serweta... 





Dodatkowo chciałabym zapytać czy są osoby chętne na zabawę polegającą na wymianie? Zależy mi na nowych wzorach - kserach lub formatach pdf. W zamian mogłabym zaoferować fajne kosmetyki. Wcześniej oczywiście pokazywałabym co to za kosmetyk :)

Dajcie znać! :D


Miłego wieczoru! :*

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie niezobowiązujące wzory na serwetach ;)
    A jakie tematycznie wzory by cię interesowały?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serweta, ja mogę się podzielić wzorami, tylko jakimi?

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne :)
    mogę się podzielić zależy co potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacznę od życzeń - niech Ci się spełnią pragnienia, marzenia i oczekiwania, niech będzie radośnie i szczęśliwie, no i zdrowo. I tak przez wszystkie dni 2016 Roku!
    Serwetka piękna i pięknieje z każdym postawionym krzyżykiem - nie odpuszczaj :)
    Wzorów mam od groma. Napisz mi co by Ci się przydało, jaka tematyka czy kolorystyka, czy jakikolwiek inny zakres.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny, taki koronkowy wzór!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze i najpiekniejsze w tym Nowym Roku :)
    Bieżnik piękny i szkoda go zostawić ,mam nadzieję że wkrótce pokażesz nam...piękną ,gotową pracę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj znać jakie wzory Cię interesują .Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten koronkowy wzór pięknie wygląda!
    Wszystkiego co najlepsze i dużo zdrowia w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serweta :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór, wszystkiego dobrego w Nowym Roku:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna koronka.
    Dużo zdrowia i wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna będzie ta serwetka. Widziałam wzór w gazetce i niesamowicie mi się spodobał. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń