poniedziałek, 20 czerwca 2016

nowa SUPEROWA akcja

Po raz kolejny bardzo dziękuję za przemiłe komentarze! :) Ramkę kupił mi mąż w sklepie budowlanym LM :) mnie też się bardzo podoba! Kolejną metryczkę słonikową tak samo oprawię. 


Nie wiem czy słyszałyście o nowe akcji OŚMIORNICZKI DLA WCZEŚNIAKÓW.
Jeśli jeszcze któraś z Was jeszcze o niej nie wie to zapraszam na stronę: 
https://www.facebook.com/osmiorniczkidlawczesniakow/?fref=ts

Ja niestety nie potrafię robić na drutach, więc nie będę mogła się włączyć. 

A jeszcze mam pytanie, czy mogłybyście mi zaproponować jakiś większy wzór na poduszkę? Haftowałam jajo wielkanocne i bombkę świąteczną i są podobnych rozmiarów i moja mama pół roku ma jajo i pół roku bombkę!! I nie da jej się przetłumaczyć, żeby to schowała :) Dlatego chciałabym coś uniwersalnego :D
Będę wdzięczna za wszelkie propozycje. :*


Miłego wieczoru!

4 komentarze:

  1. Czytałam o akcji,może coś mi się uda zrobić:)A może dla mamy wyhaftuj jej inicjał z różą,bardzo dużo wzorów jest na pintereście,albo w ogóle jakiś ładny duży monogram:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akcja naprawdę warta nagłaśniania :) Sama też nie potrafię robić na drutach, ale warto o tym mówić.
    Co do poduszki, to mnie osobiście podoba się motyw ptaków z Cross Stitch Crazy nr 203. Sama bym taką chciała popełnić :) Tutaj masz link, możesz sobie zobaczyć: http://tymannost.gallery.ru/watch?a=bySI-nqGb

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam i nawet biorę w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ośmiorniczki są bardzo proste do wykonania. I są robione na szydełku, a nie na drutach ;) Muszę kupić produkty i też się przyłączę!

    OdpowiedzUsuń