poniedziałek, 24 października 2016

metryczki, metryczki i jeszcze raz metryczki

Zastanawiam się kiedy przejdę do czegoś nowego :D Bo tutaj dwie koleżanki zaraz rodzą swoje maleństwa a nie dawno się dowiedziałam, że zostanę ciocią :) Istne szaleństwo!
Ale na szczęście jest to o tyle wdzięczny temat, że chętnie do tego zasiadam. 

Czasu mam nie wiele, bo zaczęłam chodzić z przyjaciółką na fitness - 3 razy w tygodniu. Jak na razie czekam na efekty ;p
Chyba, że macie jakąś dietę godną polecenia? 


Do tego idą święta więc i zamówień na poduszki/szklanki/świeczki i doniczki coraz więcej! Co mnie bardzo cieszy :D



Nie rozpisuję się tylko pokazuje co się u mnie dzieje..





U króliczka zmieniłam kolor bodziaków na różowy. Wybierałam spośród tych kolorów, które mam. Oby efekt końcowy był zadowalający!! :D 




 A na koniec pokaże coś za co się złapałam przy okazji porządków w szafie. Wymyśliłam, że uszyję patchworkową kołderkę dla koleżanek, tak aby maluszki mogły siedzieć na podłodze i się bawić :D Co o tym myślicie?





Miłego tygodnia!! 




11 komentarzy:

  1. Nic tylko się radować i stawiać metryczkowe krzyżyki :) Super są te metryczki :) A patchworkowa kołderka jest jak najbardziej wspaniałym pomysłem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka ta metryczka:)taka inna:)))a kołderki fajny pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z koleżankami że kolorki są super :) Metryczka ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza metryczka ma piękne kolory :) zachwyciłam się nią

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja metryczka ze słoniem bezkonkurencyjna,zawsze zwraca moją uwagę,jeżeli zamieścisz ją w wersji "wydanie 10 te" też -zareaguję;-) Co do ruchu to ja jestem pod wpływem Ewy Chodakowskiej na necie znajdziesz też jej dietę / nie głodówkę/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne hafty! a kołderka będzie cudna! świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafciki fajne:-) A kołderka to świetny pomysł, sama takie miałam do dzieciaków:-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Metryczka świetna, królik na pewno wyjdzie pięknie. A co do kołderki to będzie się super, bardzo fajny pomysł, może i ja coś wygrzebie z szafy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wzory metryczek wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantasyczny pomysł na patchworkową kołderkę1
    Metryczki pięknie rosną. Śliczne wzory!

    OdpowiedzUsuń
  11. Metryczki bardzo ładne, ale patchworkowe kołderki też zapowiadają się ciekawe. Pochwalisz się efektem końcowym?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń