środa, 12 kwietnia 2017

Mata razy dwa

Witajcie!


Na początku chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie komentarze pod ostatnim postem. Dzięki temu wzięłam się od razu za drzewko cytrynowe. Niestety skończyły mi się niektóre kolory, więc muszę domówić. A zanim do mnie dotrą to minie trochę czasu.

Do świąt Wielkanocnych już nie daleko, dlatego zabrałam się za zrobienie prezentów dla najbliższych osób.

Dziś udało mi się uszyć aż dwie maty - jedną dla mnie jedną dla mojej bratowej. Ile się naprzeklinałam to tylko ja wiem! Musiałam na sam koniec rozpruć ukończoną matę, ponieważ dopiero wtedy zauważyłam, że dwa kawałki materiału nie zeszyły się! Wrrrr - masakra! 

Ale wszystko się dobrze skończyło :)






Przede mną jeszcze dwie metryczki. Niestety jedna jest rozpisana w mulinie ANCHOR. I nie wiem co robić :( czy zamieniać na DMC czy kupić jednak tą z Anchora. Poradźcie mi proszę! 


Miłego wieczoru!💛💜💙


 

13 komentarzy:

  1. Piękne maty. Ja bym zamieniała na DMC..., ale ja jestem dość oszczędna i lubię wykorzystywać te materiały, które już mam, więc dobierałabym z palety nici, do których jestem przyzwyczajona i będę używać do innych haftów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne maty! Ja bym zamieniła na DMC, albo dobrała kolory ze swoich własnych zbiorów

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, kolorowe maty. Można spędzić trochę czasu na oglądaniu każdego kwadratu :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne maty!
    Tez zamienilabym na dmc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maty są cudne!
    Ja bym zamieniła Anchor na DMC i ruszyła z pracą !
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Wspaniałe prezenty:)
    Życzę spokojnych Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za piękne maty! Wspaniałe!
    Ja bym nie zamieniała kolorów, tylko spróbowała Anchora :)
    Wesołego Alleluja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te maty!:) Poszczególne tkaniny - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń