poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Póki jeszcze czas :D

Witajcie!

Jak zwykle dziękuję Wam za miłe słowa pod ostatnim postem.. Niestety jak to u mnie bywa musiałam porzucić serwetę w róże, by zająć się kolejną metryczką dla mojej koleżanki. Powiem Wam, że cały czas się zastanawiam jak Wy to robicie, że wzory dosłownie "palą" Wam się pod ręką i tak szybko je kończycie! 
Ja na tym wzorem siedziałam 2 tygodnie! I to wydawało mi się, że pójdzie szybko skoro jest tak mało kolorów! :)

Powinnam w sumie zrobić jeszcze jedną ale na początek muszę zrobić dla siebie!! :D Dlatego już dziś zabieram się za swój wzór.

W tą dla koleżanki tak się wciągnęłam, że nawet nie robiłam zdjęć w trakcie pracy - dlatego pokazuję tylko efekt końcowy już oprawiony.


Myślicie, że może tak być?







Słonecznego popołudnia!! :)

 

27 komentarzy:

  1. Śliczny obrazek, na ramkach się nie znam, mi pasuje :) chociaż może mogłabyś bardziej naciągnąć haft w ramce, bo trochę "faluje".

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten wzór:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna metryczka, ramka idealnie pasuje do kolorow obrazka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna metryczka :) Mi też bardzo wolno idzie wyszywanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna metryczka! Można wiedzieć skąd pochodzi wzór?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metryczka :)
    Co do tempa niektórych koleżanek-hafciarek to też się zastanawiam, jak one to robią do licha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft jak najbardziej mi się podoba, lubię takie w sepii, jednak trzeba trochę haft naciągnąć lub mocno wyprasować, żeby tak nie falował.

    OdpowiedzUsuń
  8. według mnie pasuje, prezentuje się bardzo przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek jest śliczny! Pewnie był bardzo pracochłonny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna metryczka, nie widziałam jeszcze nigdzie tego wzoru :) Cieszę się bardzo, że trafiłam na Twojego bloga, będę tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    Genting Crown

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie ale marszczy się to płótno :-/ nie wgląda to dobrze. Dlaczego osoba, która go oprawiała nie zadbała, żeby go nieco naciągnąć ;-//

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog! Szkoda że przestałaś publikować ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń