poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Byle dalej....:)

Weekend był bardzo pracowity... Remont w pełni.... Łazienka wygląda jakby wybuchła w niej bomba... A ja już bym chciała powiesić nowe ręczniki, wyjąć na półkę nowe kosmetyki, kąpać się z pół godziny.. Ale niee szybki prysznic, żeby nie polać gołych ścian... Do tego ten wszędobylski pył, który jak wytrę po jednej stronie kuchni i przejdę na drugą, to na tej pierwszej znowu jest... Tyle co umyję podłogę,  nie minie 5 minut i znowu mogłabym myć.. Jak tu żyć?? Ale jeszcze miesiąc... Dam radę!!:D

By chociaż na chwilę zapomnieć o tym całym koszmarze, relaksowałam się przy moich kwiatach... Nie wiele ich przybyło ale i tak lepiej mi idzie jak mam dużo jednego koloru:):)





Ostatnie zdjęcia, jak widać, robione było już wieczorkiem... No ale jutro przysiądę kolejne krzyżyki postawię to znowu się pochwalę:):)

Trzymajcie się cieplutko w te ostatnie dni lata:*:)

13 komentarzy:

  1. Ale będzie bajecznie......
    A remont... szybko się skończy a potem będziesz się pławiła w kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz piękniejsza ta poszewka:-)
    życzę abyś jak najszybciej mogła cieszyć się z nowej łazieneczki:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna będzie ta poszewka nie mogę się doczekać końca:) a o remoncie pomyśl tak, jak tu będzie pięknie i czyściutko za miesiąc :) trzymam kciuki za wytrzymałość:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, dużo już zrobiłaś. Tylko patrzeć jak będzie cała. Już widać, że jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkiego zakończenia remontu! Już widać, że to będą piękne kwiaty. Rzeczywiście, śliczny kolor.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten haft, a remont jakoś przeżyjesz. Zapraszam na pocieszenie do mnie na candy www.blog.magicznyhaft.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. remonty zawsze są uciążliwe, ale za to po wszystkim jaka radość jest :)
    hafcik cudny normalnie! aż się nie mogę doczekać efektu końcowego

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty już jesteś w trakcie remontu i czekasz końca ja niestety czekam na rozpoczęcie mini remontu ....ale jest nadzieja, że potem będzie pięknie:)Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam do odwiedzania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja jeszcze dodam, że zapraszam cię do mnie po odbiór wyróżnienia. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudny ten czarny wzór, ładnie kontrastuje z kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się takie motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy blog, z pewnością będę tu zaglądać częściej :)
    Zapraszam do siebie http://imponderabilia3.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń