czwartek, 21 lutego 2013

Looking for some help..

Wiem, że jest to dosyć nietypowa prośba i nie chciałabym nikogo obarczać swoimi sprawami ale będę baaaardzo wdzięczna za okazałą pomoc. 
Już mówię o co chodzi. Od jakiegoś czasu planuję przygarnąć jakiegoś malutkiego kotka. Ale niestety na razie takich malutkich nie ma, więc czekam Ale chciałabym mieć już większość przygotowane na jego przyjazd do domku:)

I tu moja prośba. Jako że  wszyscy znają moje zamiłowanie do misia Tatty Teddy, to jak jakiś czas temu zobaczyłam te cudowne rzeczy w katalogu Argosa, to wiedziałam, że muszę je mieć!

I tak oto chciałabym mieć takie rzeczy:

są one dostępne tu i tu.

Chciałabym jeszcze obróżkę dla kotka i pojemnik na jedzenie taki jak jest dostępny dla psów.

Czy któraś z Was mieszkająca w Anglii byłaby mi w stanie to zamówić? A jeśli nie to czy mogłybyście mi podpowiedzieć, jak można zamawiać na e-bayu ponieważ nigdy tego nie robiłam....


Bardzo Wam dziękuję.

6 komentarzy:

  1. Z tego co wiem, żeby zamawiać na ebayu musisz mieć na nim konto i konto paypal do płacenia. I to w zasadzie tyle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystałam z e-baya, ale zapisałam sobie kiedyś taki link, chyba wszystko tam jest opisane:
    http://pieguchowo.blox.pl/2010/08/Jak-przepuscic-sporo-kasy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym pomóc, a niestety nie jestem taka światowa :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze kota nie masz, a już go rozpieszczasz;))) farciarz z niego:)))) niestety nie pomogę:(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie pomoge bo nie wiem jak ale kota tez bym chciala miec na wlasnosc..

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń