środa, 17 lipca 2013

Jak ten czas szybko leci...

Długie tygodnie przygotowań, załatwiania, kupowanie sukienek, dodatków itd a wieczór weselny minął jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki... Było świetnie, na drugi dzień aż miałam zakwasy na nogach:):) 
Jak będą jakieś zdjęcia, które można pokazać publicznie to się pochwalę:)

A teraz tak jak obiecałam pokażę postępy w tulipanach:





Na balkonie po długim czasie oczekiwania zakwitły mi pachnące groszki:):)



Zobaczcie jakie piękne rzeczy znalazłam na internecie:, chyba jest to zrobione z filcu prawda?


A na koniec poproszę jeszcze o adres Aleksandry Żurek na maila, bo Tiny już mam:):)

Buziaczki!:*


12 komentarzy:

  1. Cudeńka znalazłaś w internecie.Twoje tulipany,śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałości!!!!! a moje tulipany nie ruszone:( będę podziwiać u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipany ślicznie rosną :) coraz piękniejsze!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne będą te tiulipany. Kolorek bardzo fajny. Jakoś mam ostatnio słabość do pomarańczowego:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale te tulipany cudnie wygladaja.... Już się nie mogę doczekac kolejnych odslon:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne te filcusie - szczególnie te, gdzie duża wróżka tańczy z malutką.:)Tulipany coraz okazalsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne te ozdoby z filcu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie. Podaję ci namiary na miejsce, w którym można kupić książki - www.zoe.decostyl.pl.

    OdpowiedzUsuń
  9. ozdóbki śliczne,a tulipanki pięknie rosną...

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca nad tulipanami konsekwentnie posuwa się do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo soczyste kolory, lubię takie, kwiaty wyjdą ślicznie :) Gratuluję z okazji ślubu, to niezapomniane chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie idą Ci te tulipany, ja jakoś na moje nie mogę patrzeć. nie idą mi i już...

    OdpowiedzUsuń