wtorek, 20 sierpnia 2013

Finito!!:):)

Na początek, jak zwykle, chciałabym Wam podziękować za wsparcie i miłe słowa. Mimo przykrego doświadczenia wiem, że nie porzucę mojego hobby, które tak rewelacyjnie potrafi mnie zrelaksować i oderwać się od codzienności... 

Ostatnio skończyłam tulipany, dla których muszę poszukać drewnianej ramy, co powiem szczerze nie jest łatwe. Ale teraz mam jeszcze trochę czasu przed rozpoczęciem roku, więc może akurat coś się uda wypatrzeć!:D






Jako że za oknem deszcz, to i zdjęcia też nie są "słoneczne", ale mam nadzieję, że coś tam widać:D 
Teraz nadal haftuję poszewkę z piwoniami dla mamy, a już nie długo zabiorę się za świąteczną bombkę przesłaną przez Anusię, tak żeby na święta już pięknie zdobiła mi sofę:)  

Może ktoś chciałby ją haftować ze mną,  wspierały byśmy się  i podglądały własne postępy? Co Wy na to?:)




Trzymajcie się cieplutko, łapcie ostatnie promienie słońca i do szybkiego zobaczenia!!:*:*

23 komentarze:

  1. Piękne tulipany! :) A co to za bombka?

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, trzeba już zacząć myśleć o Bożym Narodzeniu... bo kiedy, jak nie w środku lata :))) Bombkę obejrzałam, jest śliczna, ale ja mam już zaplanowany Zimowy SAL i parę innych pozaczynanych haftów, więc nie dam rady...
    Tulipany wyszły przecudnie! Podobały mi się od początku, ale te ostatnie krzyżyki dopełniły całość i jest naprawdę rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Twoje krzyżyki są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tulipanki boskie, moje nadal nierozpakowane pod biurkiem leżą ;P Co to za bombka? Ja już zbieram pomysły na święta, ogromnie mnie zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no piękne, ogromnie się cieszę, że mam swój malusieńki wkład w ten śliczny motyw ;) bombeczka bardzo ładna, świąteczna, no popatrzymy co z tego wyniknie....

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły, ale własnie tego sie spodziewałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolna Kobitka z Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te tulipany :) Powtórzę po poprzedniczkach: co to za bombka? Na razie jeszcze muszę się bardzo zmobilizować nad jednym haftem, ale potem... chętnie coś wspólnie powyszywam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie ci wyszly te tulipany :) dobrze jest zobaczyc koncowy efekt , gdyz sama tez je dorwalam w empiku i juz postawilam pierwsze xxx.
    Bombka tez jest sliczna , niezly efekt na czerwonej kanwie, granatowa tez by byla niezla:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne tulipany w niesamowitych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te tulipany!!!
    koniecznie pokaż je w oprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ukończenia haftu :)
    Zawsze mi się podobała ta bombka, chętnie dołączę do wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maki wyglądają ślicznie. Trzymam kciuki za znalezienie odpowiedniej ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny efekt! Warto było się naprawcować, ten pomarańczowy odcień będzie Cię cieszył w zimne dni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje finito mnie zachwyca. Te soczyste barwy dobrze na mnie działają. Pobudzają do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne tulipany, i co za kolory! Czysta energia i optymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  17. łał!!! jakie tu postępy w tulipanach! jakie one piękne!! czekam na efekt w ramie:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń